קוקה אינטראקטיב

ESTABLISHED
בניית אתרים לחברות

בניית אתרים לחברות

להפוך את העסק שלכם ליוקרתי ומזמין – TheMarker Labels –

בניית אתרים לחברות

השלב הראשון שיתווה את כל תהליך בניית אתרים לחברות הוא העיצוב הגרפי של האתר, מיתוג שלו והטמעת ערכים עיצוביים של העסק", מסביר זעירא שמרכז את הנושא ב"COCA INTERACTIVE" תחת אחריותו הבלעדית.

"אני מאפיין את השפה העיצובית והמיתוג הגרפי ומשתמש בכל הכלים היצירתיים שיש לי כאומן מקורי.

רק לאחר שהלקוח מאשר את העיצובים ומתחבר אל השפה המיתוגית, אני מעביר את הכל לצוות שלי ואז יתחיל השלב השני – תכנות של האתר ויישום של הסקיצות שאושרו על ידי הלקוח, בדגש על בניית אתר שיהיה רספונסיבי, כלומר מותאם למחשבים נייחים, טאבלטים וטלפונים ניידים.

כל שלב בתהליך נעשה בשיתוף הלקוחות ובשקיפות מלאה. אנחנו מאפשרים ללקוח להיכנס לסביבת הפיתוח ולראות את ההתקדמות. להם זה מקנה ביטחון שהם בידיים טובות ולנו זה "עושה שקט" במערכת".

השלב השלישי בעבודה הוא הכנה בסיסית לקידום האתר והתאמה שלו למנועי החיפוש המובילים, כאשר גם שלב זה נלקח בחשבון כבר בתהליך התכנון הראשוני.

כמי שבקיא בטכנולוגיה ומבין היטב שאתר אינטרנט ככלי עבודה לא יכול לעמוד בפני עצמו אם לא ייעשה לו קידום,

לקוח שירצה יוכל בהמשך לקבל שירות חודשי של קידום האתר בגוגל וברשתות חברתיות, בניית קמפיינים פרסומיים וכדומה.

המעורבות של זעירא בכל התהליך של בניית אתרים לחברות היא אבסולוטית. הוא זה שנמצא בקשר עם הלקוח מרגע הפנייה ועד שהאתר עולה לאוויר וגם לאחר מכן אם נדרשים עדכונים או שדרוגים למיניהם.

כחלק ממדיניות של מתן שירות אישי וליווי צמוד של הלקוח, אין בחברה מחלקת מכירות או מנהלי פרויקטים והכל עובר דרכו והוא זמין ללקוחותיו 24/7.