קמפיין משולב – גוגל ורשתות חברתיות

לקוח

קרן ירושלים

הקרן לירושלים, הקרן העירונית הגדולה ביותר בישראל, נוסדה בשנת 1966 ביוזמתו של ראש העיר דאז טדי קולק. קולק ראה בקרן זרוע לגיוס תרומות למשימות ייחודיות, במטרה לפתח את ירושלים ולפעול לקידומה של החברה בירושלים כחברה חופשית, סובלנית ופלורליסטית.

הפרויקט

קמפיין פרסום בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם לפרוייקט פינה בי-ם

“פינה בי-ם”, פרויקט מיוחד שהוקם ע”י הקרן לירושלים כדי לאפשר לאוהבי ירושלים להנציח את יקיריהם ואת זיכרונותיהם מהעבר או לכבד אהובים בחייהם, וליצור חוויות חדשות ומרגשות הקשורות לעיר, לאופייה המיוחד, למרחביה ולאתריה.

מיומנויות מעורבות

Skills

  • ניהול קמפיין פייסבוק
  • ניהול קמפיין וקידום מודעות בגוגל
  • Photoshop
  • Illustrator
  • WordPress
  • CSS
  • PHP